2011年10月1日星期六

朋友==‘’

你   也   会   讲   2   年   多   的   友   谊···



我   们   也   没   有   人    在  意   了···



但   是···



你   自   己   还   是   如   此   的   在   意···



也   只   不   过   是···



一   张   纸···



一   句   话···



我   们   解   释   了···



你   还   是   这   样···



我   们   开   口   了···



你   还   是   一   样···



还   是   一   样   爱   理   不   理   的   样   子···



你   可   以   直   接   告   诉   我   们···



你   到   底   想   怎   样   吗?



原   来···



你   从   来   没   有   朋   友   也   没   有   姐   妹···



很   好···



我   会   永   远   记   得   你   这   句···



你   没   有   朋   友   ,   更   没   有   姐   妹



这   句   话···




没有评论:

发表评论